Tarikh/Hari
|
16.10.2013/Rabu
17.10.2013/Khamis
18.10.2013/ Jumaat
|
Masa:12.50-6.00ptg
Masa: 2.00-6.00ptg
|
Minggu/Tunjang
|
42/ Peperiksaan Akhir Tahun
Tingkatan 1 dan 2
|
|
Perkara
|
Pengajaran
dan pembelajaran tidak dapat dijalankan kerana pelajar menjalani Peperiksaan
Akhir Tahun Tingkatan 1 dan 2 manakala guru pula menjalani kursus Penataran
PBS Tingkatan 3 bermula 16 hingga 19-10-2013.
|
Tarikh/Hari
|
21.10.2013/ Isnin
22.10.2013/Selasa
|
Masa:12.50-6.00ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Peperiksaan Akhir Tahun
Tingkatan 1 dan 2
|
|
Perkara
|
Pengajaran
dan pembelajaran tidak dapat dijalankan kerana pelajar menjalani Peperiksaan
Akhir Tahun Tingkatan 1 dan 2.
|
Tarikh/Hari
|
23.10.2013/Rabu
|
Masa:12.50-2.00ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Kelas: 1E
|
|
Perkara
|
Guru membincangkan mengenai pembetulan Kertas
Peperiksaan Akhir Tahun Bahasa Melayu Kertas 1.
|
Tarikh/Hari
|
23.10.2013/Rabu
|
Masa:3.25-4.00ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Kelas: 2C
|
|
Perkara
|
Guru membincangkan mengenai pembetulan Kertas
Peperiksaan Akhir Tahun Sejarah Kertas 1.
|
Tarikh/Hari
|
23.10.2013/Rabu
|
Masa: 4.35-5.10ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Kelas: 2B
|
|
Perkara
|
Guru membincangkan mengenai pembetulan Kertas
Peperiksaan Akhir Tahun Sejarah Kertas 1.
|
Tarikh/Hari
|
24.10.2013/Khamis
|
Masa:.12.50-2.00ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Kelas: 2M
|
|
Perkara
|
Guru menguruskan pemulangan buku
teks tingkatan 1B.
|
Tarikh/Hari
|
24.10.2013/Khamis
|
Masa:2.00-3.10ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Kelas: 1B
|
|
Perkara
|
Guru menguruskan pemulangan buku
teks tingkatan 1B.
|
Tarikh/Hari
|
24.10.2013/Khamis
|
Masa:5.10-5.45ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Kelas: 2B
|
|
Perkara
|
Guru membincangkan mengenai pembetulan Kertas
Peperiksaan Akhir Tahun Sejarah Kertas 1.
|
Tarikh/Hari
|
25.10.2013/Jumaat
|
Masa:2.00-3.35ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Kelas: 2C
|
|
Perkara
|
Guru menguruskan pemulangan buku
teks tingkatan 1B.
|
Tarikh/Hari
|
25.10.2013/Jumaat
|
Masa:5.10-6.20ptg
|
Minggu/Tunjang
|
43/ Kelas: 2B
|
|
Perkara
|
Perhimpunan Akhir Tahun 2013 untuk
tingkatan 1 hingga 3.
|
No comments:
Post a Comment